Ετικέτες


γραφει ο πασχαλης

IMG_20151111_091202

11 Νοεμβρίου του 2015. Σε μισό μήνα το Φθινόπωρο τελειώνει αλλά ο καιρός ακόμη αντέχει. Καθώς η γη στρέφει προς τον ήλιο το νότιό της ημισφαίριο η τροχιά του πλαγιάζει στο νοτιά μικραίνοντας τις ώρες που τον απολαμβάνω. Μικραίνει ο χρόνος που τον βλέπει η φύση, και η προετοιμασία αρχίζει. Βιάζεται να είναι έτοιμη στο πρώτο φίλημα του χιονιά. Στο πρώτο ρίγημα καθώς το κρύο θα εισβάλει από τα υπερβόρεια. Ακίνητος βλέπω πίσω από το παράθυρο το κιτρίνισμα της προκομένης μου ροδιάς. Στο πρώτο αεράκι τα πετάει όλα κάτω, ξεγυμνώνεται θαρρείς θα μπει στο καθαρτήριο για την πορεία της στον παράδεισο χωρίς το πρελούδιο της κόλασης του Δάντη. Εξομοιώνω την ζωή μου με αυτή της ροδιάς βλέποντας το είδωλό μου στο ανοιχτό τζάμι. Το κίτρινο σε αντιδιαστολή με το άσπρο και η ετήσια επανάληψη του κύκλου της φύσης με αυτό της ανθρώπινης ζωής.

Πίσω από την κουρτίνα καραδοκεί. Κρύο, χιόνια, μαυρίλα, αέρηδες, μουντάδα. Έτσι είναι η ζωή αρκεί πίσω από τον βαθύ ύπνο να παραμονεύει το γλυκό ξύπνημα μιας Άνοιξης.

Αεροφιλοσοφίες της πεντάρας σε μια στιγμή που άφησα πλάϊ την ψευτοϋπερηφάνια μου και τον ψευτοεγωϊσμό μου για να νιώσω πως είμαι κι εγώ μέρος αυτής της φύσης που με περιβάλλει και με συντηρεί.

