Ετικέτες


γραφει ο πασχαλης(με τη βοήθεια της Ελένης)

Image (95)

Με λένε Ελένη και είμαι πέντε χρονών. (γεννήθηκα πριν 62 χρόνια). Αυτόν με τις παρενθέσεις μην τον ακούτε, δεν είμαι εγώ αλλά… ξέρετε καλέ, εκείνο το τρελαμένο που έφαγε και τον Σωκράτη. Το, το… το (δαιμόνιον). Ευχαριστώ χρυσέ μου. Ναι αυτό είναι, το παλιοδαιμόνιον. Και μιλάει για την ηλικία της γιαγιάς μου που την λένε κι αυτή Ελένη. Όχι δεν έχω παράπονο, ωραίο όνομα και καλή γιαγιά, την κάνω ότι θέλω. Ο παππούς λίγο δύσκολος, λίγο χαζούλης αλλά που θα πάει, θα τον στρώσω.

Λοιπόν, έχω ένα αδελφάκι μικρότερο κατά τρία χρόνια και το ταράζω στη σφαλιάρα. Τι να κάνω είμαι λίγο επιθετική αλλά, κατά τα άλλα. Έχω μπλέ ματάρες που γυαλίζουν εξυπνάδα. Καλέ δεν το λέω εγώ αλλά ο πατέρας μου. Λένε πως όταν μεγαλώσω θα κάψω καρδιές. Μπα, το πολύ πολύ να κάψω τον παππού μου γιατί γελάει μαζί μου συνεχώς (τι να κάνει ο άνθρωπος με τα καμώματα που κάνεις). Εσύ παλιοδαιμόνιο καλά θα κάνεις να μην ανακατεύεσαι στα οικογενειακά μου. Παντού χώνεις τη μύτη σουκαι θα στην κόψω καμιά φορά. (αν την δεις ποτέ!).

Πηγαίνω στα νήπια, τα πιο μεγάλα. Ο παππούς μου λέει κοροϊδευτικά, τα ασήκωτα. Αν και δεν καταλαβαίνω τι λέει, και ούτε έχω καμιά πρόθεση να καταλάβω γεροντίστικες κουβέντες, όμως εκεί πάω. Είναι πειραματικό, όχι δεν είμαι πειραματόζωο καλέ. Απλά, είναι για προχωρημένα παιδιά(ναι, εσύ είσαι το ξεφτέρι). Να μη σε νοιάζει άυλο αποβλάκωμα. Βέβαια είμαι στην αρχή της χρονιάς ακόμη αλλά έμαθα αρκετά. Πάω και μουσικά. Ξέρω τις νότες και το πάτερ ημών. (χα χα χα!) Τι γελάς βρε χάχανο, μισοτραγουδιστά δεν το λέμε κι αυτό; Κάτι σαν ραπ!

Ναι, είμαι το Λενιό, όπως λέει κι ο μπαμπάς μου. Με ξανθά μαλάκια και πελώρια μάτια. Τα πήρα από την μάνα μου που, πλάκα έχει, όταν κάνω αταξίες φοβάται να με μαλώσει μη μου κάνει τραύματα. Ίδια σαν και μένα είναι. Άλλωστε τα κορίτσια ποιόν θα μοιάσουν; Πρώτα την μάνα τους. Όταν με βάφτισαν με είπαν Ελένη και με φωνάζουν πριγκηπέσα. Καλέ που θα βρω πρίγκιπα να παντρευτώ σαν μεγαλώσω. Καλύτερα το Ελένη. Σήμερα σχόλασα χωρίς να μαλώσω με κανένα και χωρίς να δείρω κανένα. Η γιαγιά μου έδωσε ένα κιντεράκι γι αυτό(αυτό δεν είναι ανταμοιβή, μοιάζει με τη ζάχαρη που δίνουν στα ζώα του τσίρκου). Τι είναι αυτό βρε … πως σε είπαμε; (χρχρχρχρ….)

Φτάνει τόσα που σας είπα. Φεύγω γιατί κατουριέμαι. Θα τα ξαναπούμε.

 

