γραφει ο απόμαχος

Ου μόνον εν εγρηγόρσει ζήσομεν…

parela2

Είχα πριν χρόνια πολλά(μη πάει ο νους σας στην έξοδο του Μεσολογγίου) την τυχερή ατυχία να πάρω από το κέντρο εκπαίδευσης της Σπάρτης μετάθεση για Βόρεια Ελλάδα, πολύ Βόρεια. ‘Όχι βέβαια σαν τον Μαγκάνα(Βέγγος) στο  Σουφλί αλλά στην Κιουμουρτζίνα σίτυ ή επί το Ελληνικότερον Κομοτηνή. Τυχερή γιατί επί τέλους ξεκολλούσα από το βρακοζώνι της κυρά-Χρυσούλας. Ατυχία γιατί θα έμενα σχεδόν ενάμιση χρόνο εκεί πάνω παρέα με ένα Λαρισαίο κοντό που μου έτρωγε όλες τις γκόμενες. Τον βλέπω τώρα να μου χαμογελά σε μια φωτογραφία άσπρο-μαύρο και αναρωτιέμαι πως τα κατάφερνε με τέτοια σκ…φατσα.

Αυτός έμενε στο δεύτερο όροφο ενός “στούντιο” με στριφογυριστή σκάλα και θέα απέναντι σε ένα τεράστιο καθαρό πάντα τζάμι με απίστευτο μπανιστήρι. Το πρωί που ερχόταν στην μονάδα ξέσκιζε από τα χασμουρητά την μασέλα του. Έμ, όλη νύχτα στο μπανέ που θα πήγαινε ωρέ… μαλούρδεεεεε! Ου μόνον εν εγρηγόρσει ζήσομεν, και ολίγου καθεύδειν χρείαν έχομεν.

Σεξιστικός τύπος δεν άφηνε αρσενική γάτα, μέχρι και την μισότρελη που φώναζε κάθε βράδυ στο νυφοπάζαρο της κεντρικής πλατείας καλίγωνε. Αδύνατος, χλεμπονιάρης του έφευγαν τα παπούτσια κι οι κάλτσες από την αδυναμία(αυτό κλεμμένο από τον Τσιφόρο) τόπαιζε διαχειριστής… χάους. Άμα δεν ξέρεις τι είναι η σκουραμίδα τι σκατά διαχείριση να κάνεις. Έλεγε, ήταν διαχειριστής υγειονομικού υλικού. Καλά ότι δηλώσεις είσαι. Ελλάντα εντώ!

Είναι δυνατόν η μονάδα να πορεύεται σε άσκηση και ο χλεμπονιάρης να τρέχει να την προλάβει με ταξί γιατί όλη νύχτα ο απέναντι σαρδανάπαλος ξεπέρασε και τον Σαδ σε στάσεις και επαναλήψεις; Ευτυχώς που δεν ήταν και χειμώνας να τον τρέχουμε στα νοσοκομεία εκστρατείας με θεράποντα τον μεγάλο Καρυοφύλλη. Ά ναι, έτερος μαλούρδος αυτός, ιατρός.

Πφ! Τι άλλο να πω για τον Κωστάκη; Φιλαράκι αλλά μου έφαγε και άλλη γκόμενα, μια χοντρή με κορσάζ. Καλά να πάθει! Και ξάφνου, ενώ έψαχνα να βρω Λαρισαίο (όχι καράβλαχο) είδα την φωτογραφία. Καλά δεν άλλαξε και πολύ. Η ίδια σκατόφατσα αυτή την φορά σε άσπρο μαύρο. Θα μπορούσα να γράφω ατέλειωτα για την παραμονή μας εκεί και για το φιλαράκι όμως φτάνει. Από δημοσιογράφος της… πλάκας(έγραφε πλάκες στον Ρωμιό) έγινε δημοσιογράφος showman στο m(a)petshow.gr. κατά Λάρσα μεριά. Αθλητικά; Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι.

Ά ρε Κώτσο, τι μου θύμησες τώρα. Τότε που ήμουν 22 χρονών. Τι ήμουνα τότε ωρέ Κώστα! Κάτι σαν τον λεβέντη που παίρνει τελικά την απόφαση να πηδήξει το χαντάκι και πέφτει μέσα. Πετάγεται έξω ξεσκονίζεται και τσατισμένα φωνάζει “Ρε τι ήμουνα εγώ στα νιάτα μου ”. Σαν κατάλαβε πως δεν τον έβλεπε κανένας μονολόγησε με κατεβασμένο κεφάλι “σκατά ήμουνα στα νιάτα μου σκατά είμαι και τώρα” .  Όχι ρε! Πλάκα κάνω. Μάγκες και τότε, μάγκες και τώρα. Μπατίρια τότε μπατίρια και τώρα. Γελαστοί τότε γελαστοί και τώρα (κι ας καίγονται να μας στουμπώσουν, όξωωωω!)

Για σου φιλαράκι κι ας έγινες απρόμαυρος (σαν κι εμένα)

ΥΓ. Στον φίλο επί Τουρκίας Κώστα Μπετ

