γράφει ο αρίσταρχος

βίος αληλεσμένος και μάζα μεμαγμένη.

camel2Λοιπόν πρόσεξε τι θα πεις. Δεν θέλω να συγχυστείς και ανεβάσεις πίεση. Ήρεμα και όμορφα να δούμε ρε παιδί μου, μήπως έχει και δίκαιο. Καλά καλά, ξέρω εγώ. Το πολύ πολύ αν με παρατσατίσει να κόψω την συζήτηση. Α ναι, τώρα βγάζεις το πρόσωπο του αγροίκου. Εσύ είσαι πολιτισμένος ρε, τα νεύρα γι αλλού. Εδώ χρειάζονται επιχειρήματα και όχι τραμπουκισμοί. Φρόνημα και κυριλέδικα!

-Γεια σου ρε Μάνο, είσαι καλά;

-Θα ήμουν μια χαρά αν γυρνούσαμε στο καλοκαίρι του 2009. Τότε που οι δύο Παπαού ήταν απλώς υποψήφιοι. Και τι διάολο η ηλιθιότητα δεν ακτινοβολεί; Δεν μπορείς να την δεις;

Έ… σ’ άλλους είναι αόρατη και σ’ άλλους ορατή. Εξαρτάται τι θέλεις να δεις οπότε φοράς και τα’ ανάλογα γυαλιά. Καλά, αυτός είναι χειρότερος κι από σένα. Σώπα μην μιλάς εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με συνηθισμένη περίπτωση.

-Και καλά ρε Μάνο, αν δεν κάνω λάθος τους ψήφισες με δυό χέρια. Και τώρα πάλι ψήφισες το ΠΑΣΟΚ κι αν ξαναγίνουν εκλογές…

-Ναι θα τους ψηφίσω πάλι γιατί… μπλα μπλα μπλα…

Ρε συ αυτός είναι τρελαμένος. Κοίτα ποιοι ψηφίζουν και αποφασίζουν για σένα. Έτσι γίνεται πάντα δεν τόξερες; Ωραία αλλά για να λέμε τα σύκα σύκα, αυτό δεν είναι το νόημα της δημοκρατίας; Ποια δημοκρατία ρε συ. Αυτός από την υπόθεση ΠΑΣΟΚ έβγαλε λεφτά. Ξέχασες τι ψήφιζε πρώτα; Ναι, εκείνον από δεξιά που δεν βγήκε καν βουλευτής αλλά έγινε δύο πενταετίες πρόεδρος Δημοκρατίας ελέω σοσιαλιστών. Φαύλος κύκλος η θέληση του λαού που βιάζεται ασύστολα και κατ’ επανάληψη απ’ τα καλόπαιδα που στην ζητούν από αριστερά μέχρι δεξιά. Και από ακροδεξιός έγινε πασοκτσής και τούμπαλιν γιατί τα συμφέροντά του έκατσαν πάνω στα… πράσινα αβγά και ύστερα πάλι στα… μπλέ. Σαν το σκατό επιπλέουν σ’ όλες τις καταστάσεις. Και συ κολλημένε, ιδεολόγε… Ναι αλλά τώρα που όλα ξηλώθηκαν; Μου φαίνεται είσαι πολύ αγαθός. Τίποτα δεν ξηλώθηκε απλά ανεστάλη, τουλάχιστον έτσι πιστεύουν οι σαν κι αυτόν. Πάλι με χρόνους με καιρούς πάλι… Θυμάσαι το μασάλι με την καμήλα και γιατί τρέχει πίσω από τον γάϊδαρο; Εκεί είναι κολλημένος. Δεν μπορεί να δεχτεί πως η τροφοδοσία σταμάτησε. Τέρμα. Καλά τέτοιοι πολυπρόσωποι άνθρωποι ποτέ τους δεν άξιζαν τα λεφτά που ξόδευαν γιατί αυτοί ήταν οι ψείρες που τρέφονται από την δουλειά των άλλων. Κοπριές και τίποτε άλλο. Ήρθαν στον κόσμο τον κόπρισαν, σκόρπισαν γύρω την κακία και το μίσος τους και θα φύγουν χωρίς να  προσθέσουν μια πετρούλα στην πρόοδο του κόσμου. Ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου. Αρνητικές ατυχογενείς οντότητες.

-…κατάλαβες φίλε μου τι γίνεται; Σε βλέπω τραβηγμένο αλλού. Με παρακολουθούσες τόση ώρα ή μίλαγα στον αέρα.

Τι να του απαντήσεις; Πως τα λεγόμενά του πήγαν κατευθείαν και αρχειοθετήθησαν στο inbox. Το βράδυ στον ύπνο θα αποφασίσουμε τι θα τα κάνουμε μη γεμίζουμε και τον σκληρό με τις ίδιες ακαθαρσίες που τις ακούω χρόνια τώρα. Κοίτα τον όμως τι επώνυμα και ακριβά ρούχα φοράει. Πάντα είχε λεφτά για τέτοια. Αδικήθηκαν άλλοι για να περνάει καλά ο κηφήνας. Άσε μην ασχολείσαι άλλο μαζί του γιατί σε βλέπω να φορτώνεσαι με λύπη. Κι αυτό δεν το αντέχω ούτε εγώ. Είναι το πιο βαρύ συναίσθημα που μας έβαλε μέσα ο δημιουργός μας. Άστα πίσω όλα, αυτοί οι τύποι δεν τελειώνουν ποτέ. Πάντα θα υπάρχουν για να διαιωνίζεται το είδος τους και να τεστάρεται η δική σου Σισύφεια υπομονή. Γύρνα  τα οπίσθιά σου και μήτε το αντίο σου να του ρίξεις. Λάθος είσαι, εγώ έχω μια μενταλιτέ και κανένας δεν θα μου την αλλάξει. Μου την έδωσε η μάνα μου με το ξεκίνημα της δημιουργίας μου. Είναι δικιά μου μ’ αρέσει και δεν την αφήνω έκθετη σε κανενός τα χέρια.

-Για σου Μάνο. Τα ξαναλέμε.

