γραφει ο αρισταρχος

Είμαι ένας νέος 28 ετών . Τελείωσα μια βαρβάτη σχολή που για να μπείς μέσα πρέπει να μαζέψεις τόσους βαθμούς που ο γέρος σου θα ξοδέψει τα αχαμνά του για φροντιστήρια και μέχρι να βγεις πρέπει να λιώσεις πολλά παντελόνια. Θα κόψεις τις κακές παρέες, θα κόψεις τα γκομενιλίκια, θα κόψεις τα adidas και τα nike και θα προσγειωθείς στα abibas και στα la cost(a).

Κι αν καπνίζεις, κόφτο λόγω κόστους. Κι αν πίνεις μπύρα baltica, κόφτην κι αυτήν και βολέψου σε μια μικρή και θεïκή amstel.

Θυμάμαι που έλεγε ο γέρος για κάτι τσίγκινα ταμπελάκια και coca cola και περί σοσιαλιστικών. Άσε, έφυγαν με την νεκροφόρα. Τα πήρε ο χρόνος κι έφυγαν.

Έκανα και ένα χρόνο μεταπτυχιακό. Εκεί να δεις γλέντια . Στην Αγγλία. Πήγα και φαντάρος στον Αυλώνα. Βέβαια. Και δεν έβγαινα ούτε στις εξόδους λόγω … αφραγκίας. Τους γέρους μου τους ξετίναξα κανονικά. “Κάντε υπομονή, μόλις βγω στην αγορά όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. Θα τα κονομήσω και θα ζείτε με Ελληνίδα …υπηρέτρια, και με πτυχίο.”

Ωραία τα προσόντα! Δουλειές όμως; Χάθηκαν μαζί με τον ΓΑΠ. Βρήκα μια, σαντουϊτσάς αλλά με έδιωξαν γιατί δεν έκανα delivery. Βλέπεις, δεν ξέρω μηχανάκι.

Ήρθε και η εφορία και μου έβαλε να πληρώσω 430ευρώ. Τιμωρία γιατί κάνω μηδενική δήλωση και άρα δεν προσφέρω στο κράτος. Τόπε κι ο Παπαδήμος με άπταιστη προφορά. “Ask what you can do for your country” Κι εγώ τι κάνω; Τίποτα!

Τρισάθλιος, να ζω με τα κομμένα από το φαγητό του γέρου μου δίφραγκα. Το ρεύμα μας το κόψανε πριν καιρό. Έχουμε όμως νερό.

Χωρίς δουλειά, όνειρα, ευκαιρίες και μια κοπελιά που ταλαιπωρείται μαζί μου και απορώ γιατί. Πως αντέχει την ανεργία μου, την φτώχεια μου. Και έρχονται οι εκλογές. Κάνω τους υπολογισμούς μου και καταλήγω.

Ο πιο κοντινός μου ηλικιακά και διεξοδικά είναι το Τσιπράκι. 37 χρονών και έξω από την φθορά της εξουσίας. Τουλάχιστον προς το παρόν. Ο χρόνος έδει δείξαι.

Ερώτηση, θα κάνουμε πειράματα; Τι; Τώρα που γίναμε κασίδια; Του Έλληνα ο τράχηλος πειράματα σηκώνει. Όχι καρπαζιές.

Η παρ’ αριστερά διοπτροφόρος ξεφεύγει της κουλτούρας μου. Τα δόγματα δεν μου πάνε. Και άλλωστε άστην να φυλάει τα αριστερά άκρα.

Ο παπούς της ΔΗΜΑΡ μου φαίνεται σαν εγκυκλοπαίδεια του Ελευθερουδάκη. Να δεις που σε κάποια φάση θα χάσει τα βαγόνια και θα φτάσει στον σταθμό μόνο η ατμομηχανή.

Λίγο παραπάνω βγαίνει ο απαυτός ντε, ο ΠΑΣΟΚ και καλά. Ο διατροφικός ο Μπένη. Αυτός πάει τόχασε. Την μια λέει ευρώ ή δραχμή, τώρα λέει καταγγελία ή διαπραγμάτευση του μνημονίου. Μεγάλο φρούτο αυτό το μνημόνιο. Μας χάλασε την ζωή στην Ελλάδα. Γιατί δεν το είπαν κωλοφόνιο; Τέλος, αυτοί είναι καμένοι και θα αράξουν κάποια στιγμή στο κατεδαφίζεται!

Ωχ, ήρθαμε στον διασώστη και τα τσιράκια. Ο Αντωνάκης είναι και ντραμίστας, όπως λέμε σόλο μαχαίρι. Την κάτσαμε την βάρκα. Και ιδίως, τώρα με την κόρη αυτουνού του βρυκόλακα. Τον φοβάται να τον πλησιάσει κι αυτός ο Γερμαναράς, ο Αλτσχάϊμερ.

Αλήθεια πολύ γουστάρω να βλέπω Κώστα Καραμανλή στην βουλή και δίπλα του να κάθονται Βορίδης ο τσεκουράτος και Γεωργιάδης ο μπουμπούκος. Και πάνω από όλους και όλα ο θείος Τζίμη να τα βλέπει όλα και να τα ελέγχει όλα. Άσε, χάσατε τα όρια. Κάπου στην ουρά πίσω από το ΠΑΣΟΚ, για τον καιάδα.

Μας έμεινε ο άνθρωπος με τις κωλοτούμπες. Αυτός κατάργησε εαυτόν. Αυτός κι αν έμεινε μόνο η ατμομηχανή. Και ήρθε ο Μιχαλολιάκος με τα μπούνια και κατέλαβε το κενό.

Δουλειά δεν έχω. Λεφτά δεν έχω. Περιουσία δεν έχω. Ελπίδα δεν έχω. Γιατί να έχω διλήμματα του τύπου ευρώ ή δραχμή;Αφού δεν έχω ούτε τόνα ούτε τάλλο.

Χάθηκε η ευρωδραχμή; Κάτι σαν sudo. Όχι που θα σε αφήσουν να τυπώσεις δικό σου νόμισμα.

Άνεργος είμαι όχι βλάκας!

