γραφει ο αρισταρχος

Θάθελα να μάθω, το επιτελείο του υπουργού των οικονομικών και χαρατσιών/κεφαλικών και ότι χαζοφόρων κατεβάσει η ανεγκέφαλη γκλάβα σας ποιοι και με τι προσόντα το αποτελούν. Εννοώ αυτούς που εφευρίσκουν το είδος των ηλίθιων μέτρων που θα επιβάλλετε.

Παράδειγμα. Νέος 33 ετών καθηγητής  άνεργος από το 2009 ελέω Παπαγάπ, Παπακων και Benny the fat έχοντας ένα φιατάκι 1400κε με μηδενική δήλωση καλείται να πληρώσει 460 ευρώ φόρους.

Ρε μπαστακάκι με, ίσως πτυχίο Χάρβαρτ και με ,ίσως κανά πέντε- έξη μεταπτυχιακά εκπληρών τα προσόντα συν μια πράσινη ή μπλε κάρτα, ποιός σου έδωσε το δικαίωμα να αποφασίζεις νομοτελειακά από την πλειοψηφία των 300 δια δύο συν ένα προβάτων να μου επιβάλλεις σε μια μηδενική δήλωση, φόρο 460ευρώ;

Φόρτωσα πριν δυό χρόνια στον συνταξιούχο πατέρα μου την συντήρηση του σαρκίου μου και ένα αυτοκίνητο στην ΠΚΠΑΣΟΚΝΔ(Πρίν Καταστροφή ΠΑΣΟΚ ΝΔ εποχή) . Πληρώνει για το φαγητό μου, τον καφέ μου τα προφυλακτικά μου, την βενζίνα μου και τα ασφάλιστρά μου αυτός που τον ξέσκισες , τον συνταξιούχο. Έρχεσαι τώρα με τον κωλονόμο σου και τον φορτώνεις με ένα τεράστιο ποσόν. Και το ζητάς έμμεσα δια μέσου εμένα. Και γω, πως θα σου τα δώσω δια μέσου αυτουνού ρε;

Πόσες φορές θα με σκοτώσεις ρε κακομαθημένο; Και συ ρε κάθε ανεύθυνο, υπό τον υπουργό οικονομικών ΠΑΣΟΚΝΔ κατασκεύασμα, πόσες φορές λόγω της ανικανότητάς σου θα παίρνεις χωρίς να ρωτάς σαν αρπαχτικός ζήτουλας ότι σου κατέβει ρημάζοντας την ζωή μας; Δεν έχεις την ικανότητα να τα πάρεις από αυτούς που τα πετούν στα λουλούδια με τα τέλια και ορμάς στο εύκολο;

Και ύστερα, με πολιτικό μανδύα ενδεδυμένος και με ίχνος τσίπας επάνω σου μου ζητάς την ψήφο για να με καταδυναστεύσεις. Θαρρείς και παίζεις τον κακό λύκο και την κοκκινοσκουφίτσα.

Να πεθάνετε ρε, κατά πως λέει κι ο Λεβέντης. Άχρηστοι, που βρήκατε να κάνετε την δουλειά του τυμβωρύχου. Πολιτική την είπατε και τη κατεξεφτιλίσατε, προκρούστες του ανθρώπινου πόνου. Υπηρέτες των συμφερόντων, συγγενών σας, φίλων και λακέδων.

Ψηφίστε τους ωρέ, για να ψοφήσουμε μια ώρα αρχύτερα. Τυμβωρύχοι!

