γραφει ο αρισταρχος

Θυμήθηκε την καθηγητική του ιδιότητα ο Βενιζέλος και άρχισε στην νέα του βουλευτική δύναμη του 13%(!) να μιλάει από έδρας, σαν σε μαθητές, για τους κακούς λύκους και τα ηλίθια πρόβατα που είναι οι Έλληνες πολίτες.

Γιατί μας βλέπει ο ηγέτης της σαπίλας(κατά δήλωσή του) σαν πρόβατα που μας ξεγέλασε ο κακός λύκος; Και ποιος είναι ο κακός λύκος; Ο ΣΥΡΙΖΑ που θα μας βγάλει από το ευρώ;

Μέσα στο παραμύθι του κακού λύκου και των ηλίθιων προβάτων είναι και ο τσομπάνης. Προφανώς τον ρόλο αυτουνού τον παίζει αυτός, έτσι δεν είναι;

Γι αυτό μου στέλνει μια απανταχούσα με 900ευρώ κεφαλικό φόρο. Ή μου τα δίνεις ντούκου ή σου τα κάνω σε κάποιες δόσεις. Τρίτη λύση είναι η κατάσχεση. Και πριν προλάβω να κάνω τον διακανονισμό των 100ευρώ μηνιαίως μούρχεται έτερον “ληξιπρόθεσμο” με 750ευρώ χωρίς ιδιαίτερο σήμαντρο. Υποθέτω το χαράτσι της ΔΕΗ. Μου έβγαλε εκ του μηδενός ότι τον χρωστώ και μου το φόρτωσε και με ληξιπρόθεσμα  άλλα 45 ευρώ.

Κι έρχεται από πίσω το ΕΤΑΚ με αναδρομική από το 2010. Κι έρχεται και η φορολογική δήλωση. Και η παρακράτηση του επικουρικού ταμείου. Και το ποσό αρχίζει να ανεβαίνει σε επικίνδυνο βαθμό. Κι εγώ τάχω μπλέξει και τάχω κάνει κουλουβάχατα με το ποιος είναι ο κακός λύκος.

Ερώτηση απλή. Πως θα σου δώσω τα “χρεωστούμενα” ρε σαΐνι Οικονόμου; Βοηθέ του πληθωρικού εγκεφάλου; Τι σε νοιάζει εσένα; Εσύ μόνο εισπράττεις;

Και πως θα πληρώσω τις υποχρεώσεις μου στην τράπεζα; Τι σε νοιάζει; Να μου πάρουν το σπίτι;

Και πως θα βοηθήσω τα δύο άνεργα παιδιά που μου έστειλες στο σπίτι; Δεν σ’ ενδιαφέρει κι αυτό;

Θα μου κόψουν το ρεύμα γιατί ο φουσκωμένος λογαριασμός είναι μεγάλος. Πως θα τον πληρώσω; Κι αυτό δεν σε νοιάζει;

Και τι σε νοιάζει; Να μην βγούμε από το ευρώ; Γιατί; θα γίνει πυρηνικό ολοκαύτωμα;(έτσι τόπε ο έτερος Καππαδόκης από το άλλο στρατόπεδο της ΝουΔου) ο Λυνκουρέτζος. Και είπε και άλλο νόστιμο ο κύριος αυτός όταν του είπαν “μα υπάρχουν ενάμιση εκατομμύριο άνεργοι”. Απάντησε ο ευρυμαθής διακεκριμένος “ σκέφτηκες όμως να γίνουν τρία εκατομμύρια;”

Ξέρεις, η λογική της κουμπάρας. Μην κλαίς ρε κουμπάρε για τον θάνατο της κουμπάρας. Δεν είναι δα και το χειρότερο. Σκέψου να ήσουν στην θέση της!

Δεν θα έχουμε καύσιμα, λέει. Γιατί; Το βενζινάδικο που είναι δίπλα μου έχει καύσιμα, λεφτά όμως έχω να βάλω καύσιμα να πάω στην δουλειά(;) μου;

Άρχισα να έχω πρόβλημα με το τσουκάλι που πρέπει να βάζει η γυναίκα μου κάθε ημέρα και σεις μου μιλάτε για ευρώ και ευρωζώνη; Τι χειρότερο κακό θα πάθω; Θα χάσω τι καταθέσεις μου; Τις ποιές;

Κύριε Σαμαρά , κύριε Βενιζέλο εξοφλήσατε. Ο λαός σας θεωρεί υπεύθυνους για το χάλι του. Τελειώσατε. ‘Ότι κάνατε, κάνατε. Βρήτε μέρος και λουφάξτε. Το μαγαζί το κάνατε θερινό. Το ρημάξατε και κάθε προσπάθεια για να το ξαναζωντανέψετε είναι μάταια. Σταματήστε, αποσυρθείτε και αφήστε να διαχειριστούν τις πατάτες σας νέοι και αδιάφθοροι άνθρωποι μακριά από την δική σας σαπίλα.

Η γιαγιά μου που υποφέρει διπλά γιατί τα 380Ε της τα κάνατε 330ευρώ και είναι 90 χρονών λέει “Θα ψηφίσω αυτόν τον κουκουέ τον Τσίπρα μήπως και με σώσει” Κι αυτή η γυναίκα “αναντάμ παπαντάμ” από πάππου προς πάππου ψήφιζαν από Συναγερμό μέχρι ΝΔ. Καταλαβαίνεις; Είχε ποτιστεί το αίμα της. Κι εσύ μωρ’ Αντωνάκη το ξέβαψες. Μπράβο σου, άξιος!

Αφήστε τον παππού εκεί στα ψηλά να παίζει τον ανώτατο και μην τον τυραννάτε. Πάτε εκλογές, για το ονόρε, και αποσυρθείτε αφήνοντας την διακυβέρνηση σε άλλους. Το ποτάμι άλλαξε κοίτη. Τα ήθη άλλαξαν. Ο κόσμος άλλαξε. Και σεις αλλάξατε τα δεδομένα εν τη βλακεία σας. Μόνο τα γνωμικά μένουν διαχρονικά και αναλοίωτα.

Άλλοι καιροί, άλλα ήθη. O tempora o mores!.

