γράφει ο αρίσταρχος

Σήμερα και ώρα 04:00 το απόγευμα ημέρα Δευτέρα 23/4/2012. Στον γαλανό και ηλιόλουστο ουρανό της πολυαγαπημένης μου Θεσσαλονίκης εμφανίστηκαν πολλά αεροπλάνα να πετούν σε πολύ μεγάλο ύψος.
Από πίσω έβγαζαν δυό σειρές άσπρο συμπεπυκνωμένο καπνό. Μετά από δυό-τρία λεπτά τα σύννεφα δεν χάθηκαν αλλά ξαπλώσαν και γεμίσαν τον καθαρό ουρανό.

Αδιάψευστος μάρτυρας  η φωτογραφία στο πλάϊ.

Πολλές φορές γράφτηκαν για τον θέμα πολλά και ανεύθυνα. Από την πλευρά της πολιτείας ΤΙΠΟΤΕ!

Σαν υπεύθυνο άρχοντα της χώρας μου κε Πρωθυπουργέ, σας ρωτώ να με ενημερώσετε και φυσικά όλο τον Ελληνικό λαό περί τίνος πρόκειται γιατί νιώθω σαν κουνούπι που το ψεκάζουν ή για να ψοφήσει ή τουλάχιστον ν’ αρρωστήσει ή το πιο πιθανό για να αποβλακωθεί.

Θα σκύβατε άραγε να ακούσετε ένα κουνούπι που φωνάζει από εκεί κάτω ζητώντας βοήθεια;

Αλήθεια, φτάνει η φωνή μου στ’ αυτιά σας; ή η μόνωση που παρεμβάλλει ο περίγυρός σας είναι  τέλεια ώστε να σας αποκόπτει από τους παρακατιανούς, τα … κουνούπια;

ΥΓ. Είμαι νομοταγής πολίτης και πληρώνω τις υποχρεώσεις μου κανονικά στην εφορία εκτός από το χαράτσι. Θα μου το συγχωρήσετε, έ;

